W myśl definicji to zupełnie dwa różne określenia i dotyczą dwóch różnych płaszczyzn działania i pomiędzy nimi nie można postawić znaku równości.
Co oznaczają oba określenia, można znaleźć np. w Wikipedii bądź zajrzeć na mój post dotyczący Sponsorowania i Rekrutowania w MLMie.
Czy można oba określenia używać zamiennie?
Bardzo poważnym błędem jest stosowanie określenia rekrutacji, werbunku czy rekrutowania w rozmowach na temat poważnego biznesu.
Te zwroty pasują bardziej do piramid finansowych i "interesów", gdzie "wciąga się" ludzi na ilość, gdyż firma płaci prowizję za każdego "wciągniętego". Dalsze losy zrekrutowanej osoby w takich systemach nie ma większego znaczenia ... no może ważne jest, aby więcej wpłacała na prowizje dla Rekrutera :)
Więcej informacji znajdziesz w nagraniu:
Jeżeli działasz w marketingu sieciowym, nie możesz pozwolić sobie na używanie określeń, które kojarzą się z piramidami finansowymi.
Od pierwszych słów rozmówca musi być przekonany, że rozmowa toczy się na poważny temat, że Twój biznes jest poważnym interesem i nie ma nic wspólnego z nielegalnymi systemami - to bardzo ważne.
Jeśli chcesz kogoś "wciągnąć" to nie bądź zdziwiony, że taka osoba nie będzie z Tobą działać, NIKT nie chce być do niczego "wciągnięty".
Inaczej wygląda sprawa, gdy kogoś Sponsorujesz, gdyż wówczas bierzesz za Niego odpowiedzialność i tak być powinno.
SPONSOROWANIE = ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Poważni ludzie w poważnym biznesie NIGDY nie Rekrutują, jedynie Zapraszają a później Sponsorują.
Jeżeli chciałbyś zobaczyć, jak to powinno wyglądać, ZAPRASZAM CIEBIE TUTAJ >>>
Pozdrawiam serdecznie i życzę samych sukcesów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za komentarz i proszę zostawić kontakt do siebie.