piątek, 27 stycznia 2017

Rekrutacja czy Sponsoring?

Czy Sponsorowanie i Rekrutowanie oznacza to samo?

W myśl definicji to zupełnie dwa różne określenia i dotyczą dwóch różnych płaszczyzn działania i pomiędzy nimi nie można postawić znaku równości.

Co oznaczają oba określenia, można znaleźć np. w Wikipedii bądź zajrzeć na mój post dotyczący Sponsorowania i Rekrutowania w MLMie.

Czy można oba określenia używać zamiennie?

Bardzo poważnym błędem jest stosowanie określenia rekrutacji, werbunku czy rekrutowania w rozmowach na temat poważnego biznesu.
Te zwroty pasują bardziej do piramid finansowych i "interesów", gdzie "wciąga się" ludzi na ilość, gdyż firma płaci prowizję za każdego "wciągniętego". Dalsze losy zrekrutowanej osoby w takich systemach nie ma większego znaczenia ... no może ważne jest, aby więcej wpłacała na prowizje dla Rekrutera :)

Więcej informacji znajdziesz w nagraniu:


Jeżeli działasz w marketingu sieciowym, nie możesz pozwolić sobie na używanie określeń, które kojarzą się z piramidami finansowymi.

Od pierwszych słów rozmówca musi być przekonany, że rozmowa toczy się na poważny temat, że Twój biznes jest poważnym interesem i nie ma nic wspólnego z nielegalnymi systemami - to bardzo ważne.

Jeśli chcesz kogoś "wciągnąć" to nie bądź zdziwiony, że taka osoba nie będzie z Tobą działać, NIKT nie chce być do niczego "wciągnięty".

Inaczej wygląda sprawa, gdy kogoś Sponsorujesz, gdyż wówczas bierzesz za Niego odpowiedzialność i tak być powinno.

SPONSOROWANIE = ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Poważni ludzie w poważnym biznesie NIGDY nie Rekrutują, jedynie Zapraszają a później Sponsorują.

Jeżeli chciałbyś zobaczyć, jak to powinno wyglądać, ZAPRASZAM CIEBIE TUTAJ >>>

Pozdrawiam serdecznie i życzę samych sukcesów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i proszę zostawić kontakt do siebie.