A jak jest naprawdę?
Bardzo wielu marketerów ma zupełnie odmienne zdanie dotyczące budowania biznesu MLM.
Dlaczego uważam, że to oni mają rację?
Przede wszystkim za nimi przemawiają wyniki. Co więcej, człowiek, który jest numerem jeden światowego rankingu MLM, nie jest wcale kojarzony jedynie z jedną, lecz z blisko setką firm tej lub podobnej branży. Dzięki takiej strategii budowy biznesu, nie musi ograniczać się do oferowania jedynie produktów jednej firmy MLM, lecz jest w stanie zaoferować swoim klientom niemal wszystko, czego potrzebują.
Jak to przekłada się na dochody? To chyba nie wymaga wyjaśnienia.
Proponuję obejrzeć krótkie nagranie autorstwa Marcina Oniszczuka dotyczące zarabiania w MLM:
Mam nadzieję, że ten materiał daje do myślenia i pozwala spojrzeć na biznes MLM pod innym kontem.
Pozdrawiam i zapraszam do komentarzy!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za komentarz i proszę zostawić kontakt do siebie.