Dobór sposobu prezentacji możliwości MLM zależy od możliwości, predyspozycji oraz indywidualnego podejścia do tego biznesu.
Wykorzystanie możliwości, jakie daje internet, może zwiększyć zasięg działania oraz przyspieszyć budowanie biznesu.
Coraz częściej firmy MLM stosują szkolenia organizowane w sposób centralny i prowadzone przez zatrudnionych specjalistów z dziedziny marketingu. To ułatwia działanie, poprawia efektywność i skuteczność w budowaniu zespołu. Dzięki takiemu działaniu, niemal cały ciężar prezentacji firmy i możliwości biznesowych, spoczywa na osobie prowadzącej, a zapraszający nową osobę, powinien tylko poinformować o czasie spotkania oraz przesłać link do pokoju konferencyjnego.
Taki model działania stosują także Liderzy MLM oraz oferujący programy partnerskie. Korzystają oni z pokojów oferowanych m.in przez GVO aby prowadzić webinary, zarówno dla osób zainteresowanych biznesem, jak również dla swoich partnerów biznesowych, a nawet organizując spotkania społecznościowe budując relacje ze swoimi grupami.
Skoro takie narzędzia są dostępne, to dlaczego z nich nie korzystać?
Jakie są korzyści?
Przede wszystkim znikają bariery odległości czy możliwości w ilości prowadzonych spotkań. Wystarczy przeliczyć: jeżeli jedna prezentacja trwa ok. 30 - 60 minut, to ile spotkań można wykonać jednego dnia? Doliczając do tego czas przejazdu ( o ile odbywają się w jednym mieście) to nie więcej niż dla 10 - 12 osób.
Pokój webinarowy jest w stanie pomieścić nawet 1000 osób, chociaż z reguły jest to 100 - 200 miejsc i nawet tyle osób można zaprosić na szkolenie jednorazowo.
Dodatkowym atutem jest fakt, iż nikt nie musi ruszać się z domu, aby zapoznać się z możliwościami biznesu MLM czy programu partnerskiego, którym jest zainteresowany. Dodając do tego możliwość nagrywania takiego webinaru, efekt końcowy może być zdecydowanie lepszy niż przy spotkaniach tradycyjnych.
W obecnych czasach ludzie są zapracowani, wciąż nie mają na nic czasu, a tym bardziej nie chcą go tracić na przesiadywanie w kawiarni. Otrzymując zaproszenie na spotkanie online lub nagranie z przeprowadzonego szkolenia, mogą poznać ofertę w dogodnym dla nich terminie, siedząc sobie w kapciach w domu.
MLM od początku kształtowany był w sposób tradycyjny podczas kontaktów bezpośrednich pomiędzy zapraszającym a zainteresowanym i w dalszym ciągu mnóstwo osób korzysta z takiej formy. Nie należy jednak ograniczać się tylko do jednego sposobu lecz korzystać z możliwości, jakie daje internet i dzięki temu szybciej osiągnąć swój finansowy cel.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za komentarz i proszę zostawić kontakt do siebie.