piątek, 17 maja 2013

Zestaw wiedzy o MLM.

Dzisiejszy post chciałbym poświęcić zestawieniu szkoleń i kursów dotyczących marketingu sieciowego.

Otrzymałem wiele maili z prośbą o informacje na temat MLM: od czego zacząć? jak zapraszać nowe osoby? jak działać, aby osiągnąć sukces? czy i jak działać z pomocą internetu? oraz wiele innych.

Zdaję sobie sprawę, że całą tę wiedzę każdy początkujący i rozpoczynający swoją działalność w multi level marketingu, powinien otrzymać od swojego Sponsora.
Niestety, część z nich zdaje się zapomniała o swojej podstawowej roli - roli osoby odpowiedzialnej za każdą nową osobę w biznesie.

Jest to tym bardziej niezrozumiałe, że przecież zapraszając kogoś nowego do zespołu, rozbudowujemy jednocześnie swoją grupę. Przecież jej sukces to sukces Sponsora!

Zupełnie inna sprawa to często niski poziom wiedzy i umiejętności samego Sponsora, które to mogą mieć najprzeróżniejsze przyczyny.

Mam nadzieję, że w zaprezentowanym przeze mnie zestawieniu, każdy znajdzie coś dla siebie.
Zaczynajmy:

Legendarne Strategie Liderów MLM | JAK przetrwać i odnieść sukces w MLM - ta pozycja Łukasza Kamiennika już znalazła swoje miejsce na moim blogu;

SEKRETY BIZNESU MLM - świetna propozycja autorstwa Marcina Oniszczuka;

Biblia MLM - ta "biblia" już także była przeze mnie wspominana, to także dzieło Marcina;

HYBRYDA MLM+Coaching - ta pozycja to cały zestaw chyba kompletnej wiedzy o tym, jak odnieść sukces w MLM, autor - Marcin Oniszczuk;

TAJEMNICE MLM - kolejna propozycja autorstwa Marcina;

a to kolejna: instrukcja mlm;

Kurs Tworzenia Liderów; - to kolejny wspaniały zestaw wiedzy, tym razem autorstwa Marcina Gurtowskiego;

To, oczywiście, nie wszystko, a jedynie moje propozycje autorstwa ludzi, których znam, którzy już osiągnęli sukces a materiały wielokrotnie sprawdziły się. 
Dzięki nim bardzo wiele osób zaczęło działać w sposób zorganizowany i wreszcie doprowadziły ich do sukcesu

Należy jednak pamiętać, że nie ma środka uniwersalnego i działającego w 100% w każdym biznesie MLM. Właśnie dlatego zawsze najbardziej wartościowa wiedza powinna pochodzić od osoby wprowadzającej, a jeżeli ona nie jest w stanie nam pomóc, należy szukać wsparcia u Sponsorów naszego Sponsora. Oni także powinni nam pomagać w budowaniu biznesu.

Czy zaprezentowane przeze mnie materiały pomogą Tobie?
Całkowitej pewności nie mam, ale mam nadzieję, że tak!

Bez niezbędnej wiedzy nawet nie ruszymy z miejsca, bez odpowiedniej wiedzy - nie osiągniemy sukcesu!

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i proszę zostawić kontakt do siebie.