wtorek, 23 kwietnia 2013

Samo życie ... aktywa i pasywa

No właśnie, czasami nawet najlepsze plany mogą wymagać korekty.
Obiecałem wczoraj napisać kolejnego posta, jednak problemy techniczne z netem uniemożliwiły mi to bardzo skutecznie.
Mówi się "trudno", jednak nie wolno pozwolić, aby drobne trudności i przeciwności losu pokrzyżowały nasze plany i we wszystkim należy szukać dobrych, a nie złych stron. Skoro nie mogłem poświęcić się swojej pasji, poświęciłem więcej czasu swojej rodzinie, co jest jednak najważniejsze.
Nie o tym jednak jest mój blog, nie o mojej rodzinie, choć wszystko robię właśnie z myślą o niej.

Każdy powinien mieć swoją misję w życiu, coś do zrobienie.
Ja chciałbym pomóc jak największej grupie osób wyrwać się z tzw. "wyścigu szczurów" i wyjść na szybki bieg ku swojej wolności finansowej!

W jaki jednak sposób możemy zacząć gromadzić aktywa, a nie pasywa?

Zaraz, zaraz, mam nadzieję, że te pojęcia nie są Ci obce, prawda?
Dla pewności przypomnę w dwóch słowach:
aktywa to jest to wszystko, co Ci wkłada pieniądze do kieszeni, a pasywa - wszystko, co te pieniądze wyciąga. Proste, prawda?

Bardzo prosto wszystko wyjaśnia Robert KIYOSAKI :


Mogę polecić także drugi filmik wyjaśniający dokładniej, czym różnią się aktywa od 
pasywów:


Zacznijmy więc budować i gromadzić swoje aktywa, dzięki którym staniemy się bogatsi 
i wolni finansowo!

Pozdrawiam i zapraszam do komentarzy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i proszę zostawić kontakt do siebie.