wtorek, 30 maja 2017

Obiekcje dotyczące MLM - "nie mam czasu, nie mam pieniędzy"

Wokół biznesu MLM krąży mnóstwo obiekcji i niejasności, krążą mity i opowieści osób w żaden sposób nie związanych z tą branżą a udających znawców.
To właśnie to wszystko powoduje, iż osoby potencjalnie zainteresowane, tracą entuzjazm lub szukają informacji na temat marketingu sieciowego.

W epoce informacji jest to stosunkowo łatwe, o ile źródło jest wiarygodne i pochodzi od osób posiadających wystarczającą wiedzę i/lub doświadczenie.

W tym poście chciałbym obalić mity dotyczące dwóch obiekcji, a mianowicie "nie mam czasu" oraz "nie mam pieniędzy".
Wyłączając szczególne przypadki, takie określenia są jedynie usprawiedliwieniem siebie i znalezieniem pretekstu, aby tym biznesem się nie zajmować.

Zapraszam do obejrzenia nagrania, w którym wszystko wyjaśniam:


Mam nadzieję, że po zapoznaniu się z tym materiałem zrozumiesz, że dla osób chętnych i przygotowanych na działanie, szukających sposobu a nie pretekstu, te obiekcje są niedorzeczne i nie mają racji bytu, zwłaszcza w MLM.

Życzę Tobie Sukcesów, a jeśli masz ochotę poznać prawdziwe możliwości płynące z w pełni sprawdzonego i zautomatyzowanego biznesu, to Zapraszam Ciebie >>>TUTAJ<<<  na prezentację prowadzoną online.

Powodzenia i pozdrawiam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i proszę zostawić kontakt do siebie.