środa, 12 kwietnia 2017

Obiekcje dotyczące MLM - Działanie

W każdym biznesie, w każdej działalności, występują obiekcje, obawy, wątpliwości, pytania i każdy bardzo chętnie chciałby wszystko wyjaśnić, mieć jasność sytuacji, zrozumieć, o co toczy się gra.

Marketing sieciowy otacza mnóstwo mitów, obiekcji, dziwnych opinii bądź fałszywych ocen.
W epoce informacji każdy może podzielić się swoim zdaniem i nie ma możliwości bezpośredniego wpływu na dany subiektywny punkt widzenia.
Czasami trudno ocenić, czy dana opinia jest zgodna z prawdą czy jest to może jedynie próba oczernienia, zniechęcenia kogoś do mlm.

Obiekcje wokół network marketingu dotyczą różnych aspektów, różnych problemów, lecz ja w poniższym nagraniu skupiłem się nad tymi dotyczącymi działania, dotyczącymi wątpliwości z reguły osób rozważających dołączenie, osób zainteresowanych lecz pełnych niepewności.

Zapraszam na nagranie:


Jak pewnie zauważyłeś, najczęściej spotykane obiekcje są z reguły błędne i należy dokładniej poznać szczegóły, aby mieć pełen i prawdziwy obraz.

Działając kilka lat w MLM poznałem wiele wątpliwości, słyszałem chyba wszystkie możliwe pytania i większość występujących punktów widzenia na ten biznes. Jak wiele jest błędnych możesz wywnioskować z mojego nagrania.

Postaram się w miarę możliwości rozwiewać kolejne obiekcje, dać rzeczywisty obraz tego, jak wygląda biznes mlm, jako całość a nie jedynie branża, w której obecnie działam.
Współpracowałem z różnymi osobami przy różnych biznesach i projektach i to pozwala mi spojrzeć szerzej, dać pełniejszy obraz.

W nagraniu wspomniałem o biznesie, gdzie 90% wykonuje firma, system i Liderzy. Dodać mogę do tego, że obecnie jest może dwie - trzy firmy, które działają w podobny sposób, z czego mogę zapewnić, że jedna z nich posiada najbardziej udoskonalony system, zoptymalizowany i wciąż ulepszany na podstawie odpowiedników na rynku amerykańskim, największym jeśli chodzi o automatyzację biznesu MLM.

Na zakończenie chciałbym zaprosić Ciebie do udziału właśnie w takim spotkaniu biznesowym, o jakim wspomniałem w moim nagraniu. Przekonasz się, że wystarczy niewiele czasu aby pozyskać podstawowe i niezbędne informacje do działania w marketingu sieciowym.

Jeśli chcesz zobaczyć to na żywo, zapraszam Ciebie TUTAJ >>>

Pozdrawiam i życzę samych sukcesów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i proszę zostawić kontakt do siebie.