środa, 22 lutego 2017

Odmowa - jak sobie z nią poradzić?

Od dziecka jesteśmy wychowywani w miłości i przyzwyczajeni do tego, że jesteśmy akceptowani, czujemy się potrzebni. Zawsze oczekiwaliśmy zgody od rodziców na nasze prośby i reagowaliśmy bardzo emocjonalnie, gdy czegoś nam zabraniano, gdy rodzice mówili nam "Nie".

Prawdopodobnie z tego powodu niechętnie przyjmujemy odmowę, czujemy się wówczas odtrąceni bądź odrzuceni, "Nie" wywołuje u nas negatywne emocje.
Im częściej w przeszłości uzyskiwaliśmy jedynie zgodę na nasze prośby, im mniej nam zabraniano, tym trudniej poradzić sobie, gdy ktoś nam czegoś odmówi, gdy usłyszymy "Nie".

Jak zatem poradzić sobie z odmową?
Jak z uśmiechem przyjmować słowo "Nie" gdy zapraszamy kogoś do biznesu MLM?
Jak nie rezygnować z realizacji celów, marzeń, gdy inni nam odmawiają?

Zapraszam do obejrzenia mojego nagrania:


Zdaję sobie doskonale sprawę, że przyjmowanie odmowy może nie być przyjemnym doświadczeniem, jednak należy odrzucić emocje, pracować nad sobą, nie traktować tego personalnie i nie rezygnować pomimo problemów.

Odmowa najbardziej "boli" zwłaszcza osoby początkujące, liczące na szybki sukces. Z czasem punkt widzenia na negatywną odpowiedź zmienia się i zwyczajnie można się do tego przyzwyczaić.

Powtórzę za słowami z nagrania: w moim pierwszym biznesie MLM usłyszałem grubo ponad 50 razy słowo "Nie" zanim usłyszałem pierwsze "Tak" i pamiętam, że było mi ciężko, aby sobie z tym poradzić. Wiedziałem jednak, że muszę to przyjmować jak coś normalnego i nie zrażać się lecz działać dalej.
Ważna jest motywacja i jasno określony cel, liczy się także pomoc i wsparcie Sponsora.

Mam nadzieję, że dzięki temu materiałowi będzie Tobie łatwiej radzić sobie z odmową.

Życzę samych Sukcesów :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i proszę zostawić kontakt do siebie.