poniedziałek, 27 lutego 2017

Klucze do Sukcesu, a jak jest z porażkami?

Wszędzie wciąż można zobaczyć i usłyszeć informacje o Sukcesach oraz o tym, iż coś jest kluczem do tegoż Sukcesu.

Ktoś może pomyśleć, ile jest tych kluczy?

Czy posiadając tylko jeden mogę odnieść Sukces?

Do Sukcesu nie ma jednego klucza, lecz należy połączyć i wykorzystać choć kilka, aby otworzyć drzwi, za którymi znajdzie się upragniony cel działania.

Niektórzy mówią, że można osiągnąć Sukces połowicznie ... podobno można wejść częściowo do rzeki, ale czy to jest prawda?
Być może, jednak pozwolę sobie na małe rozważanie: jeśli moim celem, który uważam za Sukces będzie zamieszkanie np. w Toruniu, to czy osiągnę sukces jeśli wynajmę lub kupię tam mieszkanie, wyślę walizki ale fizycznie w nim nie zamieszkam?

To jedynie rozważanie, ale Sukces osiąga się lub nie.

No dobrze, ale dlaczego wciąż tylko sukces i sukces a nikt nie mówi o porażkach?

Postanowiłem to zmienić i w moim nagraniu oprócz tematu sukcesu, poruszyłem dość obszernie problem porażki głównie skupiając się na tych, których ja doznałem.



Nie opowiadam o moich porażkach bez powodu, po prostu chciałbym, abyś Ty uniknął moich błędów, wykorzystał moje porażki do zbudowania własnego Sukcesu - skorzystasz z tego?

Oczywiście ten temat jest obszerniejszy ale nie wiem, czy ktoś chciałby wszystkiego wysłuchać, gdyż było tego całkiem sporo :)

Tobie życzę, abyś nie poznał smaku porażki a jedynie rozkosz zwycięstwa i sukcesu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i proszę zostawić kontakt do siebie.