Dlaczego jedne firmy osiągają światowy sukces i miliardowe obroty podczas gdy inne, teoretycznie może lepiej przygotowane i posiadające nie gorszych specjalistów, są tak mało znane i ledwie znajdują się ponad kreską?
Dlaczego za niektórymi ludźmi podążają tłumy i skoczyłyby za nimi w ogień podczas gdy inni poświęcają mnóstwo czasu na pracę nad sobą ale nie potrafią wychylić się ponad przeciętność?
Wszystko zaczyna się i zależy od własnego "PO CO" lub "DLACZEGO" robisz lub chcesz coś robić?
PO CO chcesz zacząć działać w marketingu sieciowym?
DLACZEGO uważasz, że programy partnerskie mogą przynieść dochód?
To oczywiście przykładowe pytania, jednak to DLACZEGO oznacza "jaki jest Twój cel?" , "jaki jest Twój motyw?", "jakie jest Twoje przekonanie?".
Czy zastanawiałeś/zastanawiałaś się, dlaczego rano wstajesz? To również jest Twoje PO CO?
Zapraszam Ciebie to obejrzenia świetnego materiału, który pomoże Tobie uzmysłowić sobie, DLACZEGO jest takie ważne ... to tylko 18 minut ale gwarantuję, że warto poświęcić ten czas:
Jeśli nie określisz i nie zapiszesz sobie, PO CO robisz to co robisz, prawdopodobnie Twój cel szybko umknie Twojej uwadze, rozmyje się lub przestanie być na tyle istotny, abyś wytrwał czy wytrwała w dążeniu do osiągnięcia sukcesu.
A może masz odmienne zdanie? Może masz ochotę nim się podzielić?
Zapraszam do komentarzy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za komentarz i proszę zostawić kontakt do siebie.