czwartek, 20 sierpnia 2015

Zarabianie w internecie ... każdy jakoś zaczyna

Każdy, kto podejmie decyzję i zdecyduje się na zarabianie w internecie, niezależnie od tego, czy będzie to MLM Online, programy partnerskie czy coś zupełnie innego, musi wykonać pierwszy krok, musi zacząć działać.


Niedawno mój Mentor i partner biznesowy Marcin Oniszczuk przeprowadził swój hangout, na którym wystąpiło trzy osoby, które już rozpoczęły budowanie własnego biznesu i zaczęły zarabiać swoje realne pieniądze w sieci.
Zapraszam do obejrzenia tego wartościowego materiału:


Zgadza się, byłem jednym z gości zaproszonych na to szkolenie i muszę przyznać, że był to mój debiut w wystąpieniach publicznych w internecie.
Jeśli jesteś ciekaw, jak mi poszło, to zapraszam do obejrzenia i wysłuchania, jakie były moje początki.
Warto również wysłuchać, jak działa Radek, który zdecydował się nie pracować na etacie oraz Karolina, która odrzuciła stereotypy i wybrała drogę zarabiania w internecie zamiast studiów i pracy etatowej.

Zapraszam do komentarzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i proszę zostawić kontakt do siebie.