czwartek, 27 lipca 2017

Dlaczego marketing sieciowy i dlaczego ta a nie inna firma?

Poszukując sposobu na dodatkowe źródło dochodu, w internecie można znaleźć różne, zarówno legalne jak i nie legalne, godne uwagi jak również te będące jedynie stratą czasu, sposoby na powiększenie zasobności własnego portfela.
Wszystkie te metody posiadają z reguły swoich zwolenników jak i przeciwników.

Nie będę w tym materiale niczego negował, każdy ma prawo do samodzielnej oceny i własnego punktu widzenia. Chciałbym podzielić się własnymi spostrzeżeniami oraz omówić, czym ja się kierowałem decydując się na działanie w MLM oraz dlaczego wybrałem właśnie tę a nie inną firmę MLM.

Zapraszam na nagranie:


Powyższy materiał to nagranie live prosto z facebooka, które zostało stworzone jako subiektywny punkt widzenia jednego partnera biznesowego (konkretnie to mnie) na możliwości biznesowe oraz ocena jakości usługi i produktu oferowanych przez tę konkretną firmę.

Niezależnie od tego, czy zdecydowałbyś się na współpracę z tą samą firmą z którą ja współpracuję, myślę, że warto wziąć pod uwagę kryteria, którymi ja się kierowałem podczas wyboru firmy. Są to kryteria uniwersalne i z pewnością będą pomocne, zatem warto zapoznać się z powyższym nagraniem.


Pozdrawiam i życzę samych sukcesów :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i proszę zostawić kontakt do siebie.